📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söyleyecek pek bisiy yok aslında tek kelime ile Mükemmel,Özdemir Asaf en sevdiğim yazarlardan.Siirlerini CDsi ile kendi sesinden dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.Kitaptan bir şiir ve sözle yorumumu bitiriyorum.Iyi okumalar.
EN SEVDİGİM SÖZ
Ne güzel olurdu ama.
Keşke sen ben olsan;
Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan,Keşke ben sen olsam;
Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.
VE EN GÜZEL ŞİİRLERİNDEN BI TANESI
"Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda,çizdiklerimde,
Şarkılarımda,sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde." Özdemir Asaf
Karantina... O kadar güzel sürükleyici Bi kitapki soluksuz okudum bitirdim.Okumanizi tavsiye ederim.Tek rahatsız olduğum heryerde olduğu gibi masum kız ve okulun kötü erkeği olayı biraz farklı olmasını beklerdim.Yazarın anlatımı çok akıcı ama yetişkinlerin pek tercih edecegi bir kitap degil daha çok genclere uygun yazılmış..Konusu aşk,arkadaşlık,cinayet,okul,bir çok şey barındırıyor.Kisaca anlatayım...
SPOİLER İÇEREBİLİR(Yazarken kendimi tutamıyorum:))
Hikayemiz başrol kızımızın Zeynep"in okuluna gitmesiyle başlıyor,sabah kalkıp hazırlanıp okuluna gidiyor buraya kadar hersey normal ilerlerliyor.Zeynep kendini bela mıknatıslı olarak görüyor.okula gittigi ilk gün okulları Bi hastalık şüphesiyle KARANTİNAYA alınıyor.Zeynep okulda lavaboya gidecekken karanlık Bi koridorda sarışın Bi kız cesediyle karşılaşıyor.Zeynep korkudan orda öylece kalıyor ve Bi ses duyup daha çok korkuyor katil olduğunu düşünüyor.ve diğer başrolümuz Onur Zorlu:)kendinin katil olmadığını, içerisinde bulundukları okulun müdürünün kendi babası olduğunu ve babasının adı karalanmasın diye bu cesedi birlikte saklama ve kimseye bu cesetten bahsetmemeyi söylüyor. Ancak tam o anda Onur iki çocukluk arkadaşı Mert ve Burak da cesedi görürler. Bunun üzerine bu dörtlü birlikte bu ceset meselesini çözmeye çalışırlar.
Kitap bir yandan bu dört kişinin yani mahşerin dört atlısının arkadaşlıklarını, bir yandan katili aradıkları bir yandan da Zeynep ile Onur'un aşk hikayesini konu alıyor.
Ve mahşerin dört atlısi katili aramaya koyuluyorlar.Okurken bir çok kişiden supheleneceksiniz ama cokkk şaşıracaksınız.
Sonunda güzel ve beklenmedik çok olay oluyor.
Ayrıca kitapta en çok hoşuma giden yerler WhatsApp diyalogları onları eminim sizde çok seversiniz:)