Çehov'un dediği gibi:"Bir süreliğine yanlız kalmak tehlikelidir ve bağımlılık yapar.Çünkü ne kadar huzurlu olduğunu görünce artık insanlarla uğraşmak istemezsin."
Dudaktan kalbe kitabını 4 günde bitirdim ve çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu.
Bildiğiniz üzere diziside çekilmiş ama açıkçası onu izlemek yerine kitabını okumanızı öneririm.Cok farklılıklar var.
Kitabın hikayesi kısaca şöyle Hüseyin Kenan hayatında yaşadığı zorluklardan sonra ünlü Bi keman virtozu olmuştur ve ülkede bir çok yerde adını duyurmuş.Ama bunun zararları olarak iyi huylarını çoğunu bırakmıştır.Izmirde olduğu zamanlarda Lamiayla gönül ilişkisi yaşıyor yaşça aralarında fark olmasına rağmen.Ama bunu geçici bisiy olarak düşünür.Ve yıllar sonra tekrar Lamia ile yani Kınalı yapıncak olarak adlandırdığı kişiyle karşılaşmasının hikayesi sade ve akıcı bir yazım olmuş.okumanizi tavsiye ederim.
Acaba onu eskisi kadar sık görecek miyim?Zannetmem...Fakat ne ziyanı var...Hiç olmazsa bir kere bakışacağız,bir kere gözlerimiz birbirine tesadüf edecek ya...