"Çoğu insan stresin neden olduğu fiziksel rahatsızlıkların ciddi veya gerçek olmadığını düşünür. Oysa psikosomatik bir hastalığa katkıda bulunan duygusal stres, fiziksel semptomları iyice kötüleştirebilir ki bunlar en az fiziksel nedenlerden kaynaklanan semptomlar kadar gerçek ve potansiyel olarak tehlikelidir."
Bu kitaba başlarken büyük bir heyecan ve merakla başladım fakat çok üzülerek söylemeliyim ki bir iki günde bir romanı bitiren bir okur olarak bu kitabı bir ay da anca bitirdim burdan da anlaşıldığı üzere kitabı pek beğenmedim sonu şaşırtıcı bitti fakat yazar gereksiz detaylarda kaybolup fazlasıyla sıktı beni bu Ahmet ümitin okuduğum ilk kitabıydı ikincisini okuyacağımı pek sanmıyorum. Saygıyla ve sevgiyle..