"Nida,"dedi Tugay gülümseyerek. "Benden neden bunları istiyorsun?"
"Çünkü senden bir şey istersem beni hiç unutmazsın." Elini Tugay'ın yüzüne koydu ve başını önüne doğru eğdi. "Siz benden bir şey istediğinizde ben bütün gün onu düşünüyorum."
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar,evler,aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım,hep seni düşündüm
Yalnız seni,yalnız senin gözlerini
Kaç kez sana uzaktan baktım 5.45 vapurunda;
Hangi şarkıyı duysam,bizimçin söylenmiş sanki
Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor
Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini