Bu kitabı almadan önce herkes tarafından çok beğenildigini. Herkes okurken ağladığını falan söylemişlerdi. O yüzden almıştım.
Evet kitabı okurken kendimden parça şeyler buldum. Çünkü bende babasını kaybetmiş bir insanım. İster istemez etkileniyor insan. Ama abartılacak bir yanının olmadığını düşünüyorum.
Herkese iyi okumalar
Bahçıvan ve ÖlümGeorgi Gospodinov · Metis Yayınları · 202514,6bin okunma
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, ben ilk sayfalarda çok sıkıldım. Hatta elime bile almak istemedim. Ama ilerleyen sayfalarında kitap resmen içine çekiyor. Çok sürükleyici olmaya başlıyor.
Kısacası çok ama çok beğendim diyemem. Ama beğendim yani. Zevkle okunur