Eleştirmeye / incelemeye nasıl baslayacagimi bilmiyorum...
Martin Eden... Kendini gelistirdikce insanlardan uzaklaşan biri. Ve aşık olmuş biri...
Bir aşk bir insana neler öğretir neler yaptırır ve nasıl yalnız birakitirir onu görüyoruz.
Bu kitap sanırım bir tek bana sıkıcı geldi. Ya da benim kafamın yerinde olmadığı bir zamana denk geldi bilemiyorum. İnanın atlaya atlaya okudum.
Ve ilerleyen zamanlarda bir şans daha vereceğim