kitap sever

kitap sever
Bir yudum kahve ve bir kitap
Puan vermedi·272 syf.··
2019 51. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2019 22:13
Yazarımız psikolojik danışmanlık mezunu, filozof ve bir doğubilimci. Motivasyon psikolojisi üzerine yazdığı bu eserinden önce yazdığı da 26 kitabı varmış. Benim ilk kez okuduğum bir yazar. Ara ara böyle motivasyon, kişisel gelişim tarzında kitaplar okumayı seviyorum. Dengeye gelmemi, farkında olmamı sağlıyor. İçerisinde bölüm bölüm hikayeler, birçok kitaptan yapılan alıntılar, psikolojik vakalar, hadisler, hayatta karşımıza çıkan zorluklara karşı nasıl davranmamız, nasıl bir bilince ulaşmamız gerektiği yer alıyor. Bana çok iyi geldi. Sanki bir arkadaşımla konuşur gibi, dertleşir gibi çevirdim sayfaları. Hayata dair umudunuz kırıldıysa, biraz modunuz düşükse, neden hep önümde engeller var diye düşünüyorsanız bence mutlaka size de iyi gelecektir Hayat hep eğlenceli, güllük gülistanlık değil. Kimse için değil. Yalnız değilsin. Ve hayat zorluklarla, o engelleri aşabilme gücümüzü keşfetmemizle çok daha güzel Youtube kanalım: youtu.be/lxpJu_9VsiA
Zor Olsa da Hayat Devam EdiyorRövşen Abdullaoğlu · Destek Yayınları · 2019837 okunma
kitap sever
Oguz Akturk size her halde DESTEKden para verildi kitaba anti reklam yapmaniz icin.:)) ne de olsa antikreklam da bir reklam. İnsanlar merak ediyor ne var bu kitapta ve gidip aliyorlarI))) Yahu bi nefes alin. Bu kada kibirle nereye kadar yani.Nereye bakiyorum bu isim.Bildik bilmedik yorumunuzla yine meydanda. Sorsam okudunuz da mi bu fikre sahipsiniz. O da yok. Boş tadava. Sen sevmedin diye okuyan insanlar sahte mi hesap. E yeter ama yanii.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Böyle kitaplara prim vermeyin. Yazan adamdan daha zekisiniz emin olun!
3/10
·272 syf.··
2019 23. kitabı
Böyle kitapları okuyup hayatına güzel şeyler kattığını düşünen insanlar bence berbat kişiliklere sahiptirler. Çünkü kitap zaten hepimizin bildiği son dere klişe mevzulardan bahsediyor. Daha önce Destek Yayınları'na tövbe etmiştim ne halt etmeye gidip tekrar bu salak yayınevinin kitabını edindim bilmiyorum. Kitap hakkında çok olumlu yorumlar vardı heralde etki altında kaldım. Kitabı okurken sürekli içimden "Eee bu zaten bilinen bir şey" diye geçirip durdum şekerim. Kitap hiçbir şekilde hayatıma katabileceğim yeni bir önerme sunmadı. Misal: *Olumsuz düşünceler ve eğilimleri çok çabuk kabul etmeye meyilliyiz. *Hayat sadece siyah ya da beyaz çizgilerden oluşmaz. *İyi ve kötü günler, gece ile gündüze benzer. *Haksızlığı affetmek yüce ruhlu insanların yapabileceği bir büyüklüktür. *İnsanlara bağımlılığınızı en aza indirgeyin, o zaman gerçek anlamda özgürlüğe kavuşursunuz. *Bize kötü davranan birini affetmekle aslında kendi iç sıkıntılarımızdan kurtulmuş oluruz. ve bunun gibi bla bla bla... Vallahi mi ayol? Ciddi misin ya? Yani şu cümleleri sen akıl ettin ve yazdın öyle mi? Biz çünkü hiç duymadık okumadık böyle şeyleri. Çok orijinal fikirker ve tespitlermiş hakkatten yani inanılmaz!!!!!! Dalga mı geçiyorsunuz bizimle kardeşim. Şunları okuyup "Bu kitap bana gerçekten yol gösterdi" diyorsan ne kadar iğrenç berbat bir insanmışsın sen ya. Yani şunların hiçbirini bilmiyordun ve şimdi aydınlandın öyle mi? Pes... Demek ki şu yaşa kadar ot gibi gelmişsin. Böyle kitapları beğenmeyin abi, önermeyin de. Bu kitapları yazanlar binlerce yıldır binlerce filozofun söyleyip tükettiği şeyleri paketleyip paketleyip size satıyorlar. Adamları oturduğu yerden zengin ediyorsunuz onlar da size kopyala yapıştır satırlar sunuyor. Prim vermeyin şekerim. İnanın siz oturup bir şeyler yazacak olsanız
Zor Olsa da Hayat Devam EdiyorRövşen Abdullaoğlu · Destek Yayınları · 2019837 okunma
kitap sever
1. Kitap hakkında böyle haksız yorum yapmak ve okuyan kişilere igrenc bir insan mışsınız demek hakkını size kim verdi acaba?! Kitabı okuyan ve herkese tavsiye eden kişilerden biri de benim. Ben size benim hakkımda öyle bir küfür kullanmak hakkını vermedim. Kitabı eleştirmek istiyorsanız tamam yapın eleştirinizi. Ama eleştiriyi saygısızlıkla bir tutmayın. Kelimelerinizi secerken de cok dikkatli olun. Uslubunuza dikkat edin. İnsanlar hakkında öyle sözler kullandınız ki bunun da sonunun hukuken nerede sonuçlanacagini siz benden iyi bilirsiniz. Her seyi biliyosunuz ya.. 2. 240 sayfalık Kitaptan köşede kalmış bir kaç cümleyi öne sürmekle ve "aaa ben bunu biliyordum" demekle ne siz Einshtein olamazsınız, ne de o kadar hikayeler, ibretlik sözlerle dolu olan kitabı gömemezsiniz. O kadar kişi okudu. begenen de oldu begenmeyen de. Zevkler farklıdır. Ben her şeyi biliyorum, ben çok okudum- gibi ergen tavırlarla bir kitabı gözden düşüremezsiniz. Çok okuyan mütevazi olur, kendini beğenmiş değil. Kitaplar da genel kütle için yazılır, şahıslar için değil. Sizin bildiğinizi bir kimse bilmeye bilir veya aksine. Yazar kendi alanında akademik bir kitap yazsaydı, o zamanda söz söyleyenler olacaktı. O yüzden bununla bir yere varılmaz. Sözünüz varsa söyleyin, yoksa ben bunu biliyorum, onu biliyorum, ben çok okudum, diğerleri yobazdır, sözler söylemeyiniz. Zira söyledikleriniz kendinize yapışır, hiç fark etmezsiniz
Puan vermedi·272 syf.··
2019 69. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2019 11:19
Ayırntılı inceleme için : youtube.com/watch?v=7RCMgwP... Heybesi dolu bir yazarın, Türkiye'de yayınlanmış ilk kitabı ve umut vadeden 'motivasyon psikolojisi serisi' kitaplarının birincisi. Yazarın Azerbaycan'da yayınlanmış ve çok satan 26 kitabı daha olduğunu da söylemek gerek. Bu kitabın en güzel yanı, tamamen yaşanmış olaylardan ve hayat tecrübelerinden yola çıkılarak oluşturulması. İçeriği hikayelerle dolu ve sohbet tarzındaki anlatımıyla sanki kitap okumuyor da bir hikaye anlatıcısından ünlü isimlerin öykülerini dinliyor gibi hissediyorsunuz. Hikayeler dışında ünlü isimlerin sözleri, kitap alıntı ve atıfları hatta İslamiyet için önemli konular da işlenmiş. Peygamberlerin hayatlarından ve ayetlerden bahsedilmiş. Kitap anlattıkları ile size yol göstermekten çok, çıktığınız yolda size yoldaşlık ediyor desek daha doğru. Çeşitli insanların yaşadıklarından, bilimsel araştırmalardan ve hatta ayetlerden bir şeyler öğrenip kendi yolunuzu kendiniz çizerken size eşlik ediyor. Bu açıdan diğer birçok kişisel gelişim kitabından ayrıldığını düşünüyorum. Akıcı ve anlaşılır dili sayesinde, beğenerek okunacağına eminim. Her sayfada kendinizden, hayatınızdan bir şeyler bulmanız mümkün. Ve okudukça, aslında yalnız olmadığınız, sizin yaşadığınız sorunları başkalarının da yaşayıp başarıyla atlattığını görüyorsunuz. Kendi açımdan, dünya üzerinde tek olmadığımı, birçok insanın benim gibi sıkıntılarla boğuştuğunu bana yeniden hatırlatan bir kitap oldu. Ve sorunları biraz da bizim sorun haline getirdiğimizi. Özellikle bu kategorideki kitapları okumayı sevenlerin beğeneceğine inanıyorum. Şimdiden keyifli okumalar.
Edebiyat
Zor Olsa da Hayat Devam EdiyorRövşen Abdullaoğlu · Destek Yayınları · 2019837 okunma
Asya isimli okura yanıt verildi
kitap sever
Asya Merhaba.ben kitabi instagramda görmüştüm. Takip etdiğim ve sevdiğim bir kaç bookblogrlar cok beğenerek okudulaR.Ben de bi bakıyım dedim ve aldım.İyi ki de aldim gerçekten.Çok beöenerek okudum.Sıradan kişisel gelişim kitabı gibi deyil. Bence bi şansı hak ediyor :)