Zella

Zella
@Rahelzel
Her şeyin sıradanlaştığı bir dünyada bazen kaybetmek en doğru seçimdir. Ve o dünyada en yerinde tercih; vazgeçiştir.
Reklam
Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu?
"Fakat bu kıza ne kadar azap çektiriyorlardı? Onu bu hâle getirmeye acımıyorlar mıydı acaba? Ne yapıyorlardı bu kıza?"
ben size bu çiçekleri mezarlıktan çaldım.