Zella

Zella
@Rahelzel
Yüreğini kolla, Aureliano," dedi "Ölmeden çürüyorsun."
Reklam
Kan ödüldür Kanımı bu gece dışarı gezmeye çıkarttım.
İnsan canı bu kadar alçalmaya değer miydi? Ne pahasına olursa olsun insan yaşamını sürdürmeli miydi? Sıtmalar, hastalıklar, zulümler, buyruklar, açlıklar, yoksullukla insan soyunun yaşama direncini kıramamış, insanoğlu kıyımlardan, aşağılanmalardan, sakatlıklardan, kırımlardan sonra bile yaşamını sürdürmüştür. Bu korkunç güç, bu sonsuz direnç, bu yaşamak için katlanılan en aşağılık durumlar neydi, ne içindi?
İnsan Bir damla kan ve bin endişe
İnsan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.
Reklam