Rahile ALTUN

Rahile ALTUN
@Rahile
Hayalin düğünü töresi bir hoş der, Mahsuni Şerif... Beni ayakta tutan cümledir, hayatıma şekil veren cümledir. İnsanın sadece hayallerine el sürülmez, kimseler dokunamaz. Bu hayatta ki cüssem hayallerim kadar...
Sınavda Çıkmayacak Sorular Teşekkür ediyorlar, çok yaşıyorlar, işe geç kalmıyorlar Çeyrek altını önemsiyorlar, küresel ısınmayı ve beş çaylarını Ortadoğu’yu ihtiyaç halinde seviyorlar, gökdelenleri her haliyle Eve geç gelmeyi borsaya bağlıyorlar, geriye kalanları astrolojiye ‘Konuşan tartı’lardan korkmuyorlar bir de,  -Ben bazen korkuyorum- Artis diyorlar erken ölenlere bir akşamüstü her yer kalabalık Her yer kalabalık, üzgünüz yeteri kadar ve Rimbaud mahkemelerde sanık Sırayla ölüyor kumbarası kırılmış çocuklar, tez konusu bile değiller İçinde Ortadoğu geçmeyince şiir de olmuyor, bir şeyler kahrolsun! -İşgal edilmiştir inandığımız tüm çiçekler!- Stratejik bir aşk yaşıyorum devlet görmesin, keşişleri hemen soboleyin Bu saklambaç bizden uzak, kavimler göçü konumuz değil, seni seviyorum! İdeolojiler söylüyorum dünya kurtarmak isteyenlere ve çok rüya görüyorum
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sen
Bir şehir kadar uzağımda bir şiir kadar dudaklarımın arasındasın. Aslında çok da zor değil karşılaşmamız üç beş kuruşun başında ve 120 kilometrecik kadar kısa. Ama takmışsın işte nerden öğrendiğini bilmediğim bir saçmalığa hasret hasret... Her gel dediğimde hasret büyütürmüş diyorsun sevdayı... Hadi lan ordan bırak küçük kalsın minicik olsun ama sen benim yanımda ol. Hem sevdanın büyüğü küçüğü olur mu hiç? İki kalem bir defter göndermişsin bana nasıl büyük bir heyecanla açtığımı bilmiyorum paketi. Sevindim görünce onları en azından ellerin değmiştir, ince tütünden biraz sararmış parmakların. Defterin içini açtım acele ile yazılmış üç beş satır bir şey sevindim ama çok değil sonra umutla bir sayfa daha çevirdim. Ben güzel sözleri yazmayı bilmem sen içindeki güzellikleri mısralara dökersin artık yazmışsın. Beni güzel gören gözlerinden daha güzel bir şey var mı dünyada acaba? Cevap veriyorum kocaman kirpiklerin... Çok şey yazmak çok şey söylemek isterim sana aslında. Ama bu coğrafyada sevmek bile günah. Öyle yazıyormuş büyük kitap Kur'an ı Kerim'de. Öyle söylemiş dervişler mollalar yok yok yanılıyorum galiba üç beş tarikat. Ya da büyük ihtimalle çeviren adam yanlış çevirmiş malum kolay dil değil Arapça. Yoksa sevmek günah olur mu hiç? Tanrı da çok sevmiş olmalı bütün bu yaptıkları rastgele şeyler değil sonuçta. Hem 'Habibim' demiş ya peygamberimize sevmiş olmalı elbette. Kendine benzetmiş sevmiş olmalı sevdiğini bir parça kendinden koymuş da sevmiş olmalı. Tıpkı senin gibi dünyanın en mükemmel insanı zannediyorsun ya beni aslında kendinden katıp beni ben yaptın sen... Olur da bir gün akşam olduğunda aynı evin yolunu tutarsak anlatmak isterim içimde olup bitenleri fazlasıyla çünkü dedim ya ah bu coğrafya her şey haram her şey ama her şey günah işte biraz. Tanrı bizi
Edebiyat
Bilmeden, düşünmeden yaşamak isterdim...
Çocuk, usulca yaklaştı kıza kalbi kırıktı besbelli. Üzgün, mağrur birazda kızgın sordu; seni tanıdığımda çok yazıyordun artık yazmıyorsun. Beni sevmediğin için mi? Kız gülümsedi belki de ömründe hiç bu kadar güzel gülmemişti... Biliyor musun? Mutlu insanlar hiç yazmazlar dedi... Anlıyor musun?