Ergenlik dönemimden gençlik yıllarıma kadar hep karşıma çıkıyordu bu kitap. Her zaman da aman ben bu kadar da romantik bir kitabı okuyamam diyip hep arka plana koyardım bu kitabı okumayı. Nihayet bir cesaret kitabı okudum. Sahnelerin ,durumların ve anların atmosferini, karakterlerini, psikolojik ilişkilerini, karakter özelliklerini adeta bir yönetmen gibi kafamda canlandırdım. Okumadan bilemezmişim gerçekten...