"Allah'ım! Ömrüm boyunca yolumu şaşırmaktan korktum hep. Lakin insan korkarak yaşayamıyor. Çoğu zaman çareyi Sende arayacağımı bile unuttum. Ben suçluyum biliyorum. ben günah deryasında boğulan bir garip... Affet beni, affet ki Sen'den başka kimsem yok benim. Yetimim Sana geldim, öksüzüm Seni bildim. İçimde acı var, hem de çok. Dert var, hem dert çok. Lakin Sen de varsın ve Sen her derdime devasın. Nasipsiz çevirme beni. İçimdeki sıkıntıyı al Allah'ım. Al ki yanmasın artık canım.Beni affet ve kabul et dualarımı...Amin"