"Bunu hiç unutma!" dedi, "psikiyatrik tedavi söz konusu olduğunda, çoğu kez ailenin yanlış üyesi hastaneye yatar!" Sonraki yıllarda Svecensky ustanın bu sözlerini çok sık hatırladım.
İnsanın kendi varoluşunu algılayabilmesine giden yol, sanıyorum, öncelikle kişinin kendisini nasıl varedemediğini yakalayabilmesi ve görebilmesiyle açılmaya başlıyor.