Fakat ne acıyı, ne zevki, ne korku, ne dehşeti ne de pişmanlık olsun hiçbirini hissetmiyordum, hepsi iç içe geçip erimişti;
Sadece yaşadığımı ve nefes aldığımı hissediyordum.
"Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun.
Sana bir şey diyeyim mi ?
İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."