rameld

rameld
@Rameld
gergin görünüşlü okur
tr serverinda on el aralıksız lol girmişim gibi
1/10
·416 syf.··
2024 13. kitabı
Uzun süredir bir kitabi okurken bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum. Evren ve içindekiler güzel tasarlanmış ama asla içine göremiyorsunuz evrenin. Yazar sürekli konuyu üstü kapalı bir cinsel anlatıma getiriyor ve o kısımlar da cok cringe geldi. Abla smut yazmak istiyorsan yaz bundan daha iyi olurdu. Kalan kisimlar ise cidden daraltıcı. Ayrıca bir sürü karakter olmasina rağmen çoğu yok kitapta olanlar da var olmak için var gibi. Çoğu kişi sonunu övmüş ancak sonu da çok random geldi yine ne olduğu anlatılmadı gibiydi kısacası kendimi camdan atacağım. (murphy için +1 puan verdim)
Fantom Etkisi - Doğa DönüyorSelin Solaris · Artemis Yayınları · 2024470 okunma
miray isimli okura yanıt verildi
rameld
ben de bot okur kullanildi diye biliyorum wattpadde (basilmadan once) başka türlü okunmaz zaten goodreads ve burada bile bu kitaba puan vermek icin acilan hesaplar var. Ayrıca kitlesi 12-15 yaş arasi olan birisi yani. İçerikleri de genelde bu konular uzerine xd
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
SPOİLERLI Wisteria 3 eleşt- ÖHÖ! İnceleme
7/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2024 29. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2024 01:22
Eveeeeet, yeniden merhabalar. Yorumum spoilerlı olucak o yüzden dikkat edin:D Hikâye Saige' in ağzından anlatılıyor. 6 yıldır beraber olduğu Zaiden la beraber kahini falan arıyorlar. Bu yolculukta da bir sürü kişi ile tanışıp dost oluyorlar. Yeri geliyor tabii ki de ihanete uğruyor ve isyancı kampında esir alınıyorlar. Kurtulsalar da Cyra olacak şarlatanı geri alabilmek için Euiranın şifacısını falan kaçırıp anlaşma yapmaya çalışıyorlar. Lakin Euria'nın şifacı kızı öldürmesiyle Saige, büyük bir hengamenin ardından esir alınıyor. Kitabın sonunda da dördüncü kitabın kimin ağzından yazılacağını öğreniyoruz. Olaylar bu şekildeydi ve her zaman olduğu gibi sinirlerimi bozan şeyler oldu. (Evet bir şeye de sinirlerim bozulmasa olmaz :D) Öncelikle Zaiden karakteri. Şahsen benim birinci kitapta tanıdığım zaidenla bu kitapta okuduğum Zaiden kesinlikle aynı kişiler değildi. Tabii ki de aradan altı yıl geçmiş, ufak değişikler olabilir, bir olgunlaşma süreci geçirmiş olabilir AMA! bir insan kişiliğini de kaybetmez abi. Adamın birinci kitaptaki kişiliği gitmiş yerine kör kütük aşık olan, hiçbir fikri ve ideası olmayan bir karakter gelmiş. SAİGE NE DERSE ONU YAPIYOR! ROBOT MU BU ADAM!!? GÖZÜ SAİGE TEN BAŞKASINI GÖRMÜYOR, DÜNYAYA BİLDİĞİNİZ DÜZ BAKIYOR! DÜZ!! Saige şöyle bir plan mı yapmış, sen ne dersen yaparım Siyah kuğu. Saige ortaya bir fikir mi sürdü, sen daha iyisini bilirsin Siyah Kuğu. DÜŞÜNMÜYOR! TEK DÜŞÜNDÜĞÜ SAİGE YARALANIR MI!? TAKINTILI HERİFİN TEKİ! Neymiş, Saige yanında olmasa onsuz bile nefes alamazmış. Eğer o ölürse onun da yaşamak için hiçbir sebebi kalmazmış, kendisini öldürürmüş... Vs vs. BU AŞK DEĞİL! Bu SAPLANTILIK! Bu tarz gerçek hayatta birisine rastlasam, dese ki sen yanımda olmadan ne yapcağımı şaşırıyorum, sensiz soluk dahi alamıyorum, derdim ki s*KT*r
1000Kitap
İmparatorluğun KılıcıAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,048 okunma
rameld
sesli güldüm bu isyanina :D yazar kurbani konusunda haklisin yagmur aslinda guzel potansiyeli olabilecek karakterler yaziyor (iyi veya villain) ama pek gormuyoryz veya yuzeysel oluyorlar jaheer de onemli bir villain gibiydi ama pek gormedik ben ondan umitliydim

luw

, bir kitap okudu
7/10
·248 syf.·
2024 16. kitabı
André Aciman
7.6/10 · 80 okunma
rameld isimli okura yanıt verildi
rameld
luw beni iyi taniyorsun dost
simparatorlugun kılıcı
3/10
·392 syf.··
2024 17. kitabı
abla ilk kitapta saigei sevmiştim bu yüzden 3. kitapta o olacagını duyunca sevindirmisti taa ki okuyana kadar ilk olarak kitap çok tek düze geldi özellikle ortalarında inanılmaz monoton ilerliyordu. karakterlerin yaptığı planlar ve genel olay örgüsü olsun yeteri kadar düşünülmemiş ve özensiz hissettirdi. özellikle son bölümdeki euriayla takas olayı göl hiç maya tutar mı hocam ya tutarsa şeklindeydi. saige ve zaidenın ilişkisine gelince zaiden gercek bir simparator yani yorum yapmayacagım anlayana.. yan karakterler yine yok gibiydi plota katkıları okyanusa bir bardak su. iyi yanları akıcıydı sondaki karakteri merak ettim sarışın sevdigim icin abla nolur biraz daha karakterlerin altını doldur bye
İmparatorluğun KılıcıAdora Yağmur · İndigo Yayınları · 20241,048 okunma
rameld
Abla biz bekliyoz vallahi bes ayda bitirmek zorunda degilsin 🙏

luw

, bir kitap okudu
7/10
·248 syf.·
2024 16. kitabı
André Aciman
7.6/10 · 80 okunma
rameld
La bu ne ara