Ömrü seninle eskitmenin bir yolu olmalıydı
Bir yolu olmalıydı şahitliğini udi bir tını ile aleme dinletmenin. Savaşı kaybetmek nasip elbette. Bu esaret de neyin nesi? Böyle kudretli bir mağlubiyet şehadeti hak etmez mi? Adınla eskimeyen ömrün içinde yaşamak da neyin nesi? Kimin harcı? Bir yolu olmalıydı göğüme adını mihrap etmenin. Bir yolu olmalıydı