Bir İstanbul kül oluyor içimde, cebimde kokunu bırakarak
İkimizin de boğazına düğümleniyorsun
En sevgili, bu şehir en çok sen yokken uzak güzelliğinden yoksun
Sen yokken çirkin
Yutkunamıyorum
Hasretime seni basmadığım vakit
Saçlarını parmaklarıma dolamadığım kahır gecelerinde
Ben en çok yitişin yüreğime indiğinde Yutkunamıyorum
Hüzün olup gözlerimde düğümleniyorsun sonra
Kocaman bir damla oluyor kirpiklerime takılıp kalıyorsun
Sıcak bir evin kış pencerelerini kıskandırıyor
Sesin yankılanınca buğulanan gözlerim