Mektup alır, efkârlanırım;*
Rakı içer, efkârlanırım;
Yola çıkar, efkârlanırım.
Ne olacak bunun sonu, bilmem.
"Kazım'ım" türküsünü söylerler,
Üsküdar'da;
Efkârlanırım.
Eylül 1940
(Garip I, 1941)
*Orhan Veli'nin defterinde ilk dize şöyledir. "Hava güzel, efkârlanırım;" [ed.n.]