Hellooo! Bu kız bir tane daha mun'e katıldı. Bugün ilk gündü. Ve o kadar yoğundu ki... Sabah okula hepimiz mun outfitlerimizi giyerek gittik. Sınıftan 7 kişi katıldık ve 6mız kız ve kalan biri de aşırı kafa dengi bir erkek veee o kadar güzel olmuştuk ki, gerçekten baktıkça hayran kalıyordum. Hepimiz güzel güzel giyinmişiz, saçlar makyajlar yapılmış, böyle ordan oraya koşturuyoruz falan çok havalıydık bence👻 Saf kız neşesi, ve ben buna bayılıyorum🩷 öğleden önce kitap fuarına gittik okulca, aldım bir şeyler onları sonra söylerim. Fuardan sonra avmde kahve içtik(ben çaycıyım aga) neyse sonra geri okula döndük, yemek yedik, arkadaşın namazını bekledik ve travmayla mun'in yapılacağı okula doğru yola koyulduk. Travmay çok yorucu bir şey bu arada, her gün travmayla gidenler nasıl dayanıyorlar bilmiyorum😔 okul başka bir avm ye yakındı ve erken de geldiğimiz için biraz da o avm'de takıldık. Dr'ye gy3ler gelmişti, foto çekindim onlarla😉 Sonra okula kadar yaklaşık bir 20 dk yürüdük. En sonunda geldik. Çok kalabalıktı. Sonra komitelere geçtik falan işte. Ben arkadaşımla ve okuldan bir abiyle aynı komitedeyim. Abi co-chair ve bize çok iyi davrandı yaa.😭 tatlı bir abiymiş aslında. İlk gün workshop ve fun'la geçti. 3 gossip yazdım; birinde arkadaşıma, birinde admine, birinde de abiye iltifat ettim. Abiye he ate and left no crumbs yazdım umarım yanlış anlaşılmamıştır kdjdkskxn. Bir ara okul sohbeti oldu, şehrin en iyi fen lisesiyle(biz🔥) mun yaptığımız fen lisesini falan karşılaştırıyorlardı biz de oukflli tek iki delegeler olarak okulumuzu temsil ettik.👏👏 pek aktif rol alamasam da sohbet de olsa cochair abi beni tanıyo, bu da iyi bir şeydir. Sevdim seni abi😍 ama bak harbi çok tatlıydı laann. Tanışıklık verdi ben vermez sanıyordum ağağağağ abiler garipler knk çok burnu havada