İyi yazıldığı sürece karanlık romantizm okumayı seviyorum ama bu türü kalkan olarak kullanıp cinsel istismarı romantize etmeye çalışan kitaplardan nefret ediyorum.
EndgameEva Marks · Independently Published · 20255 okunma
Tadımlık, keyifli bir ikinci şans kitabıydı. Yeni ayrılan ve doğal olarak duyguları taze olan ikilinin barışmaları da hızlı oldu fakat süreç bir tık yavaş ilerlese daha güzel bir hikâyeleri olabilirdi. Yine de gurur yapıp kendi hatalarını görmezden gelmemeleri ve sorunlarını konuşarak çözmeleri hoşuma gitti.