Bu bir aşk hikayesi. Çarpık ve karmaşık. Kusurlu ve berbat. Ama yinede bizim hikayemizdi. Biz. Sonunun nasıl olacağını bilmiyor olsam da nasıl başlayacağını biliyordum. O yüzden kalemi elime alıp yazmaya başladım.
*Benim adım Mara dyer değil ama avukatım bir isim seçmek zorunda olduğumu söyledi*
Seni seviyorum. Bugün. Bu gece. Yarın. Sonsuza dek. Bin defa dünyaya gelsem,hepsinde sana ait olurdum. Bin tane hayatım olsa her birinde seni benim yapardım.
İnsan ne tuhaf bir varlık değil mi? En gerektiği anda tüm güçlerini kaybediyor. Neşeden sarhoş olsa da aslında yine de kapalı bir alana kısılıp kalmış değil mi? Sonsuzluk içinde yitip gitmek istediğinde de aslında dönüp dolaşıp yine o soğuk ve sıradan varlığa gelmez mi?