Bu bir aşk hikayesi. Çarpık ve karmaşık. Kusurlu ve berbat. Ama yinede bizim hikayemizdi. Biz. Sonunun nasıl olacağını bilmiyor olsam da nasıl başlayacağını biliyordum. O yüzden kalemi elime alıp yazmaya başladım.
*Benim adım Mara dyer değil ama avukatım bir isim seçmek zorunda olduğumu söyledi*
Seni seviyorum. Bugün. Bu gece. Yarın. Sonsuza dek. Bin defa dünyaya gelsem,hepsinde sana ait olurdum. Bin tane hayatım olsa her birinde seni benim yapardım.