Öncelikle üzgün olduğunuz vakit Sabahattin Abimizi okumayın diyeceğim. Yağmurdan kaçarken doluya tutuluyoruz. Gözyaşları ile bitirilen kitaplar unutulmaz oluyor benim açımdan. Karakterleri içselleştiriyorsunuz istemsizce. Muhteşem ancak bir o kadar da hüzün dolu bir kurgu. Son sayfaya gelene dek aklımdan türlü senaryolar geçiyordu umut dolu.. Ancak Sabahattin Abi yaptı yine yapacağını. Dil anlatım , kurgu , tiplemeler, olay örgüsü her şey yerli yerince. Kendinizden bir şeyler bulacaksınızdır mutlaka. Okuyun, okutun...
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
Yaşamım boyunca hükümetimiz, yaşamın tinsel anlamını araştırmanın, insanlara gerçek sorunlarını unutturmak amacını taşıdığını öğretti bizlere. Oysa, sence yaşamı kavramaya çalışmak gerçek bir sorun değil midir?
- Veronika Ölmek İstiyor