Ayrılık diye bir şey yok..
Bu bizim yalanımız.
Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var.
İşte yaşamak maceramız bu..
Yaşarken beklemek,
Beklerken yaşamak
Ve yaşayıp beklerken ölmek..!
Ümit Yaşar Oğuzcan
Biliyorsun
Önce Tanrı insanı yarattı,
Sonra insan sevgiyi.
Ne yapsak boş..
Ne kadar çabalasak faydasız..
Geriye dönemeyiz
Olanlar oldu iş işten geçti
Çamurumuza sevgi karışmış bi kere...
Ümit Yaşar Oğuzcan
Biliyorum gideceksin..
Ne eski bir şarkı engelleyebilecek gitmeni
Ne de yalnızca gözlerimde sakladığım aşkım.
Söylenmemiş sözlerin ateşi yakacak tüm bedenimi.
Geç kalmış infazın korkusu kemirecek beynimi.
Duvarlara bakıp hayıflanacağım...
Tarık Tufan
Sessiz oturabilir miyiz seninle?
Aramızda yaprakların hışırtısından ve ceylanların hayata çıkışından başka ses olmadan..
Duyabilirim seni hiç konuşmadan.
Kalbinin sesini duyabilirim...
M. Kemal Sayar