İnsan çocukken bir an önce yetişkin olup her şeye kendi karar vermek ister ama gerçekten yetişkin olunca yetişkinliğin en berbat tarafının bu olduğunu fark eder. Sürekli her konuda bir fikri olması gerekmesi. Hangi partiye oy vereceğine, hangi duvar kâğıdını daha çok sevdiğine, cinsel tercihlerine ve hangi yoğurt aromasının kişiliğini daha iyi yansıttığına karar vermek zorunda olması.
“ Her zaman kendimizi her şeyin göründüğünden daha iyi olduğuna ikna etmeye çalışıyorduk. Durumun göründüğünden daha kötü olma ihtimalini hiç düşünmedik."