kitabın ana konusu hayır diyebilmek ve öncelikleri belirliyebilmek içinde bulunduğumuz kültürden dolayı hepimiz evet insanıyız kesınlıkle ben öyle gibiyim kimseyi kıramam diyosanız bu kitap size göre içinde neden hayır diyemiyorsunuz hayır demenin size getireceği faydalar ilişkilerdeki sınır ihlalleri ve hayır diyebilmenin vediği özgürlük...
kitapta aklıma kalan en çok ''fomo'' kelimesi oldu: ''fear of missing something'' yani bir şeyleri kaçırma korkusu hepimiz bir şeyleri kaçırmaktan korktuğumuz için evet tamam deriz ama aslında bu sadece bir duygu veya düşüncedir genellikle bay evet olan insanlar sevilmek dursun hiç sevilmezler ve sonunda tükenirler yanii kendinizi başkalarına sevdirmek icin uyum sağlıycam diye herkese evet dememek lazım ozamanda kendi kişilğimizi özgünlüğümüzü kaybederiz , sağlıklı bir ilişki sınırlara sahip bir ilişkidir ne istediğinizi ve önceliklerinizi belirlemek ve başkaları için yaşamamak lazım