Kitap şuana kadar en iyi okuduğum bilimkurgu kitabı. Astronomi konuları benim gibi ilgi alanınıza giriyorsa mutlaka okuyun.Kahramanımızın karşısına çıkan her zorluğu pes etmeden ve yılmadan üstesinden geliyor ve bu kısmı harikaydı.
Filmini de öneririm tabiki kitaptan okuması daha etkiledi beni.
"Bir yürüyüşçü dağlarda kaybolsa, insanlar bir arama düzenlerler.Bir tren kaza yapsa, insanlar kan vermek için sıraya girerler.Bir deprem şehrin birini yerle bir etse, dünyanın dört bir tarafından insanlar acil durum malzemeleri gönderirler.Bu insanların içinde öyle temelde bulunan bir şeydir ki,istisnasız her kültürde yer bulmaktadır."