📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben dolaşmaya çıkıyorum, iki gözüm; saat yediye doğru semaveri hazır et.Başka bir diyeceğim yok.
"Ya sizi bir arayan olursa?"
Çabuk döneceğim.Sen yine de kimseye söyleme.
"Peki, misafir gelirse?"
Bize ne zaman misafir geldi ki Yefim?
"Doğru, gelmez!"
Öyleyse niçin soruyorsun?
"Adet yerini bulsun diye.Bütün iyi evlerde evin beyi bir yere giderken uşak hep bu soruyu sorar."
Ya, bak sen!