Vişnee

Vişnee
@Readerloji
Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı. Ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere. ☔Farid Farjad☔
Reklam
Ölüm çok gerçek değil mi? Birisi var, sonra yok. Hiç olmamış gibi gidiyor. Bunun tarifi yok... O yüzden yaşın ilerledikçe sevdiğin şeyler başkalaşıyor, sevdiğin insanlar azalıyor. Hayatın, şüphesiz en güzel öğretisi yaş aldıkça arınıyorsun; herkesten her şeyden...
Hayat bir trajediydi, tek yapabileceğimiz şey de onu bir güldürüye çevirmekti. *Thomas Bernhard*
Hayat
İvan Gonçarov diyor ki;
"Hatıralar mutlu bir hayatın hatıraları olursa güzeldir; insana güç kapanmış yaraları hatırlatınca acı şeylerdir."
İnsan ve Duygular
"Hatıralar mutlu olsun, kederli olsun hep acı verir."
Dostoyevski