Fakat evrendeki tüm yıldızların hareket etmeyi bırakıp hep birlikte bize yönelerek ışık saçtığı an tek bir seferdir.
Doğduktan sonra sadece bir kez.
Biz ölürken.
Öyle.
Bebek olarak doğarız, ışık olarak ölürüz.
Sonsuza dek, ışık olarak ölmek.
Öyleyse bu gerçekten şahane bir şey olur.
Öyle değil mi, baba?