Beden çözülüp dağılınca ruh diyebileceğimiz bir şey kalacak mı geriye yoksa ölümsüzlük baharına duyduğumuz o sönmeyen özlemimiz mi gerçek olan ? Hangisi doğru ? Ölümsüz oluşumuz mu yoksa o kısacık yaşamımız boyunca ölümsüz bir takım şeylerin buyruğunda kalışımız mı ?