Feyza

İnsanlar mutluluğu bulmak isterken, kendileriyle narsisistik bir biçimde ilgilenmenin çıkmazında kayboluyorlar.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Reklam
“Bu dünyaya verilen zararların yarısı,kendini önemli hissetmek isteyen insanlar tarafından verilir.”
Sayfa 178·Kitabı okudu
“Bencillik insanın istediği gibi yaşaması değil, başkalarının kendisinin istediği gibi yaşamasını beklemesidir.”
Sayfa 170·Kitabı okudu
Narsistik kişinin en önemli özelliği görünürde yoğun bir ilişkiler ağı içinde olsa bile, kendisiyle başlayan ve biten bir dünyada yaşamasıdır.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Engin Geçtan~Varoluş ve Psikiyatri
Reklam