Rebel Us

Rebel Us
@Rebel_Us
Dokunmayın
Kimseden.. Bir şey.. Beklemiyorum.. Kimse de.. Benden.. Beklemesin.. Günü, geceyi.. Kışı baharı.. Duyguyu.. Düşünceyi.. Tek başıma.. Yaşarım ben.. Ruhum.. Uyuyan.. Dalgalar gibi.. Durgun.. Zihnim.. Tam anlamında.. Kendim.. Bedenim.. Yalanların içinde.. Bin yıl.. Yaşamış gibi. Yorgun.. Yalnızlığım.. Daha.. Dün doğmuş gibi.. Çocuk.. İyiyim.. İyiyiz biz böyle..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Umut
Hayatın içinden.. Çıkamadığım.. Zamanlar.. Yazıyorum.. Anlaşılmayı bile.. Hiç düşünmeden.. Sadece yazıyorum.. Biraz bitap düşüyor.. Yazdığım cümleler.. Baktığım aynalar.. İçimi göstermiyor.. Sadece.. Satırlara yansıyor.. Ruhumun resimleri.. Düşüncelerim.. Bazen.. Canımı acıtıyor.. Yaşamın dikenleri.. Haddinden fazla sivri.. Yetemiyor kalemim.. Ne ruhuma.. Nede kendime.. Zorlanıyorum.. Nedense bir türlü.. Başaramadım.. Umutları kalemime.. Kalemimi umutlara.. Yoldaş etmeye.. Nasıl olsun ki.. Umut kelimesini..
Hayata Dair
Şizofren
Adına.. Dünya dedikleri.. Süslü bir kafes.. Ve içinde.. Biz insanlar.. Kafeste hapis.. Bir savaş.. Bir mücadele.. Aldığımız.. Her nefes.. Bunca adaletsizliğin.. Bunca faşistliğin.. Tam ortasında.. Var olmaya çalışan.. Korkulardan beslenen.. Hiç olmamış.. Olmayacak bir.. Özgürlükten bahseden.. Zamanı sınırlı.. Sonu ölümlü.. Kendini.. Canlılar arasında.. En akıllı.. Canlı zanneden.. İnsan işte.. Olmadığı şeyleri.. Kendinde var sanan.. Gerçekleri örten.. Bir çok.. Düşüncelerinde..
Hayata Dair
Bilmece
Bu sabah.. Öylesine.. Yürüyorum.. Bir.. Sala okunuyor.. Uzaktan.. Hüzünlü bir.. Duyuru.. Az ileride.. Bir genç.. Okuluna.. Yarınlarına yürüyor.. Takmış.. Kulaklıklarını.. Kopmuş etraftan.. Biraz ötede.. Bir kadın.. Penceresini açmış.. Çiçeğini suluyor.. Bir umut bekliyor.. Yeni bir günden.. Dağıtmaya çalışıyor.. Geceden kalma.. Yalnızlığını.. Hava.. Biraz kirli.. Biraz puslu.. Şehir havası.. Her şey.. Birbirine zıt..
Hayata Dair
kibir
Herkes.. Kendi hayatının.. Ya kahramanı.. Ya da katili.. Ya mimarı olur.. İnsan yaşamını.. Kendi inşa eder.. Ya yıkanı olur.. Her şeyi kırıp dökeni.. Ama.. Kime sorsan.. Suçlu hep başkaları.. Başka şeyler.. Kendini hep.. Pas geçer.. Oysa.. Yaşadıklarımızın.. Büyük bir çoğunluğu.. Kendi kararlarımız.. Kendi seçimlerimiz.. Kendi kabullerimiz.. Kendi evetlerimiz.. Değil midir… Nasıl bir gurur.. Bu nasıl ego.. Kendimizi hep.. Haklı ve.. İyilerden sayıp.. Sanmamız.. Ne yıkılmaz..
Hayata Dair