ReCeP İZGİ

ReCeP İZGİ
@Recepizgi
mademateşinvaŘneduŘuyoŘsunkaŘanlıktahadikoşhayata
🙃 Ben mi yaşlandım yoksa Dünya mı alt üst olmuş? Ben gideli buralara Olanlar olmuş, olanlar olmuş Olanlar olmuş, olanlar olmuş . #ilhanirem #ışıkvesevgiyle O kadar çok kelime var ki yazılacak, söylenilip, haykıracak ama bazı bazı susup, sükut edip dua etmeli 🙏🏿 Benden sadece 25 sene önce doğmuştun; benim için çok ama çok erken oldu bu ayrılık 😪 Böylesi emsalsiz vakitlerde gökyüzünde gördüğüm, her bilmediğim yıldızı sana yorup yoldaş beni oradan izliyor diyeceğim ♾️#basubadelmevt♾️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nutuk
"1919 senesi Mayısının 19'uncu günü Samsun'a çıktım."
19 Mayıs
..Her şeye rağmen muhakkak bir ışığa doğru yürümekteyiz… ♾️🇹🇷♾️ NeFeSaLdIğImİlKaNdAnBeRiMiNnEtTaRıMsAnAATAM
..saatlerce yolalmak istiyorum kafamdakiler benimle gelmesin ama. 🤯
..gitmek, bazende gelmektir. resimyukle.io/r/fJADMl49Jt 🕊