ReCeP İZGİ

ReCeP İZGİ
@Recepizgi
mademateşinvaŘneduŘuyoŘsunkaŘanlıktahadikoşhayata
"Artık beni bekleyen risklerden söz etmeyin. Tehlikelerden ancak ben istersem korkarım."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Metin AKPINA®️
Güneş 1938 de battı. O günden beri de alacakaranlıkta yaşıyoruz!..
TaTlI®️üYaLa®️
Kendi kabusundan uyanmak için, uyursun.. .
Sessizliğin kanatlarına takılıp da gel! Korkma düşmezsin,çığlıklarım tutar seni... Mihrimah