Ressam
2 yıl önce okuduğum ve 3 günde bitirdiğim bir kitap. Her cümlesi merak uyandırıcı. Katil kim, bu sefer kim ölecek diye meraklanarak okuyorsunuz. Bu kitabı gerçekten çok beğendim.
Yüzbaşının OğluYüzbaşının Oğlu
Yaşananlar, kelimelerin yerleri değiştirilerek tekrar tekrar anlatılmış, bir kitap bu kadar sıkıcı olabilirdi. Bir "don" bu kadar boşyere tasvir edilebilirdi.
Semerkant
Amin Maalouf tartışmasız iyi bir yazar. Kitap Gerçekten etkileyici. Ancak! Yazarın Türk'lerle alıp veremediği bir husus var. Belkide geçmişten kalma bir yarası.