Andre Gide der ki ; "Mutluluk hazır bir şey değildir...Herkes kendi şekillendirir..." Lütfen benimkini yaparken müdahale de bulunmayın...Herkes kendi yaptığına baksın 😎
Montaigne Yalnızlık; bedenin değil, ruhun kimsesiz kalmasıyla başlar..der... günümüzde sanırım herkes biraz daha fazla yanlız... yoğun kalabalıklar içerisinde kimsesiz ruhlar gibiyiz...Yanlız kalamıyoruz ama kimsemiz de yok...
Dostoyevski “Sevgi bütün dünyayı satın alacak değerde bir cevherdir.” Sevgi çaba isteyen bir güçtür..İnsan en çok severken insandır...Sizin için çabalayan ve çabanıza değen insanlarla karşılaşmanızı dilerim...
Umudu büyütmek zaman alıyor..
Haftalar aylar yıllar alıyor
Tutunmak için hayat dallarına..
Kelebeğe bekle yarın diyebilir misin?
Beklemek acıtır kanatların ağırlaşır..
Ertelemek ise taammüden cinayet..
Varsa yaşanacak bir gün
O da bugündür...e hadi...!