Umudu büyütmek zaman alıyor..
Haftalar aylar yıllar alıyor
Tutunmak için hayat dallarına..
Kelebeğe bekle yarın diyebilir misin?
Beklemek acıtır kanatların ağırlaşır..
Ertelemek ise taammüden cinayet..
Varsa yaşanacak bir gün
O da bugündür...e hadi...!
Çok beğendigim bir filmden bir replik; Bir hiç olmak çok üzücüdür beyler...İnsanlar hep aranmak ister, dinlenmek ister bir kez de olsa önemli olmak ister...
Gün
Aydın olmaz yine de
Gün karadır
karanlıktır
Gün
Yorgun dev gibi
boylu boyunca uzanır
içinin sokaklarına
Ne pencereden bir ışık sızar
ne çocuk sesleri duyulur
Her şey biter bekleyişlerden başka…
Ahmet Telli