Seneca'nin dediği gibi ; Hayat bir hikayeye benzer, mühim olan, eserin uzun olması değil, iyi olmasıdır.İçini dolduğumuz , geriye baktığımızda az pişmanlık çokça gurur duyacağımız bir yaşam geçirmek asıl amaç olmalı.Biz göçüp gittiğimizde iyi anılan biri olmak daha kıymetli.Birçok zengin kişi hiç hatırlanmazken.Neyzen Tevfik,Aşık Veysel hatırlanır..