Sanat, dolaylı ve sessiz bi kabulle herkesin hürmet ettiği bir tür sığınaktır ki günahkarlar orada güzelleştirmeleri şartıyla günahlarını teşhir edebilirler.Estetikçilerden biri şöyle diyor:"Gayriahlaki eylemler güzelleşince bir dereceye kadar mazur görülür." Güzel şeyler gönülleri hemen hemen her zaman yanlarına çekerler. Ceza gören güzel bir caniye bile herkes acır...