Zaman; elle tutulmaz, gözle görülmez, soyut kavramlar aksine hissedilmez. Peki neden bu kadar önemli? Hadi diyelim önemli, kimin umrunda? Herkesin 24 saati olduğu hâlde neden kimisine boş, kimisine yetersiz, kimisine uzun, kimisine kısa? Biz hangi "kimisine" grubuna giriyoruz? Peki ya hepimizin hepimizin zamanı var mı?