📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili…
Yetmiyor “sevgili” sözü tek başına.
Karşılamıyor içimi dolduran duyguyu.
Oysa ben “ sevgili” derken neler düşünüyorum bilsen.
Sonsuz, sakin bir akşamüstü denizi, ufukta kızarmış bir güneş, çiçeğe durmuş ince bir bahar dalı, anamın acılı sözleri, babamın tütün kokan eli, evimizdeki kuş, yarının güzel günleri, anlatılması güç binlerce duygu ve SEN…
Bir alıntıyla başlamak isterken hangi sayfayı açacağımı seçemedim. Ben miyim okuma yoksunu yoksa kelimeler, cümleler midir anlatmakta yetersiz kalan… Söyleyebilirim ki; Sermuharririn sevgiyi, üzüntüyü, mutluluğu, acıyı her haliyle hayatın içinden, en masum ve en doğal biçimde yazılmış bir eseridir. Keyifli okumalar dilerim.(:
Bu günlerde, sık sık kulaklarımda sesin çınlıyor. Çok mu özlemişim seni. Duruşunu, bakışını hatırlıyorum durup dururken… Ansızın dalıp gidiyorum. Mayıs mı yaz mı bugünlerde beni etkileyen , yoksa doğru dürüst yaşayamadığımız hayatımızın acısı mı? Bilemiyorum…