"Ah! Siz akıllı geçinen insanlar," dedim gülümseyerek."Hiçbir zaman 'delilik, çılgınlık ya da sarhoşluk' demeye hazır değilsinizdir.Siz makul inanlar hep sakin ve bastırılmışsınızdır! Sarhoşlardan tiksinir, ölçüsüzlerden nefret edersiniz ve onları yok sayıp,bir de üstüne yanlarından gelip geçerken,onlardan biri olmadığınız için Tanrı'ya sahte sofular gibi şükredersiniz.Ben birden çok kez sarhoş oldum.Duygularım hep ölçüsüzlük sınırında oldu ve bunu itiraf etmekten çekiniyorum çünkü kendi deneyimlerimden öğrendiğim kadarıyla,büyük ve etkileyici işler yapan tüm önemli adamlar,toplum tarafından sarhoş ya da deli olarak yaftalanmıştır.