Remziye katar

Remziye katar
@RemziyeKatar
Bir kuş olup gitsem...
Diyarbakır
Diyarbakır, 17 Ocak 1997
31 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
"Ölen insanlar için yapabileceğimiz ne var," diye soracak olursanız bu, onları olabildiğince uzun bir süre hatırlamaktır, derim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her hakiki aşk, umulmadık dönüşümlere yol açar. Aşk bir milad demektir. Şayet "aşktan önce" ve "aşktan sonra" aynı insan olarak kalmışsak yeterince sevmemişiz demektir.
"Ertelemek, yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş."

Remziye katar

, bir kitap okudu
6/10
·252 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Elif Şafak
7.3/10 · 5,1bin okunma
"Aslında, eğer bir şeyi yapabileceğini düşünürsen, bu mümkün olmassa bile yapabildiğini görürsün. Eğer yapamayacağını düşünürsen, o zaman çoğunlukla yapamazsın, çünkü yapmayı denemezsin bile.