"Deniz özgürlük değil, özgürlüğün benzeridir, onun simgesidir... Eğer onu anımsatan bir şey, onun bir benzeri bile insanın içini bu kadar mutlulukla dolduruyorsa kim bilir özgürlük ne kadar güzeldir. “
"İnsanı koyun gibi gütmek olanaksızdır, Lenin zeki biri olsa da bunu anlamamıştı. Devrim insanların hiç kimse tarafından yönetilmemesi için yapılır. Lenin ise ‘Eskiden sizi aptalca yönetiyorlardı, ben zekice yöneteceğim’ diyordu" .
"İstediğimiz yalnızca karnımızın doymadı mıdır bizim?
Hayır. Ensemizde oturanlara, gözlerimizi kapayanlara gördüğümüzü, aptal, hayvan olmadığımızı yalnızca karnımızın doymasını istemediğimizi, her insanın hak ettiği gibi yaşamak istediğimizi göstermek zorundayız."