...Bu zübükzade alçağından bizim bir çekmediğimiz mi kaldı? Herif bizi eşek yerine koydu da , hemi de yularsız , palansız güttü. Yok öyle değil, herifin günahını almayalım. Biz herifi paçasından , yeninden zorla çekip sırtımıza bindirdik. Eşşek bile eşşekken kafasını diker , tepmik atar,çifteler. Biz şu insanlığımızla onu bile yapmadık.
Bir şeyi unutma: Özgürlük başıboşluk değildir. özgürlük sorumluluktur. Ve o sorumluluğu kendin alamazsan , senin adına başkası alır.Ve sen köleleşirsin.