"Neden" diye meraklandı insanlar hiç de önemli bir ihtiyaç duymadığı halde, bahçelerden, pınarlardan mahrum, mezbelelelikler, berbat kokular ve her çeşit tiksintiyle dolu koca şehirlerde toplanmaya meyilliydiler acaba?
İnsan birini tanımayı istiyorsa, bunu yavaşça ve dikkatlice yapmalıdır, böylece peşinyargılar ve hatalar önlenir, çünkü böyle hataları ve peşinyargıları sonradan onarmak zordur.