Ne yapayım? Ölmek, yaralanmak, ailemi yitirmek, hiçbir şey beni korkutmuyor. Bir çok insana ne kadar değer verirsem vereyim, onları ne kadar seversem seveyim babam, kız kardeşim, karım gibi bana en yakın olan insanları bile bu ne kadar korkunç, ne kadar aykırı görünse görünsün, hepsini bir anlık üne, başka insanlara karşı kazanacağım zafere, kim olduklarını bile bilmediğim ve bilemediğim insanların bana sevgi duymalarına, bu insanların sevgisi için gözden çıkaracağım, diye düşünüyorum.