Rsl.gnş

Rsl.gnş
@Resul_gunes
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak, tekrar karşılaşırız.
İnsan yaşamı dediğin şey, Sonsuzlukla karşılaştırılınca bir saniyecikse, Acı çekmeye değer mi hiç!
Reklam
Henüz ölmemişsen yaşamına bakacaksın. Çünkü yarın bir de bakmışsın ki ölüp gitmişsin
Bütün her şeyin göçüp gittiği bir anda bana da göçüp gitmek düşer
Bir şeyi bol olduğu gibi anlatabilmek, ona hiçbir şey katmadan yalnız olan bitenleri söyleyebilmek için bir insanın kendisini zorlaması gerekir.
Ne yapayım? Ölmek, yaralanmak, ailemi yitirmek, hiçbir şey beni korkutmuyor. Bir çok insana ne kadar değer verirsem vereyim, onları ne kadar seversem seveyim babam, kız kardeşim, karım gibi bana en yakın olan insanları bile bu ne kadar korkunç, ne kadar aykırı görünse görünsün, hepsini bir anlık üne, başka insanlara karşı kazanacağım zafere, kim olduklarını bile bilmediğim ve bilemediğim insanların bana sevgi duymalarına, bu insanların sevgisi için gözden çıkaracağım, diye düşünüyorum.
Reklam