Rsl.gnş

Rsl.gnş
@Resul_gunes
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak, tekrar karşılaşırız.
Kendin için hiçbir şey isteme; hiçbir şey arama, heyecana kapılma, haset etme. tüm insanların olduğu gibi senin yazgın da bilinmeyen bir şey olarak kalsın. gene de her şeye hazırmış gibi yaşa…
Reklam
İnsan bu saatte ne çok şey özlüyor.
“Hiçbir yere ait olmamak kolay değildir.”
Ah Milena.. kalbimin içinde yıllardır özenle yetiştirdiğim koca ormanım, tazecik fidanlarım yanmakta. Dumanı boğazımı yakmakta.
Sanki insanlık, kötülüklerin bağışlanmasını ve sevgiyi telkin eden kutsal koruyucusunun yasalarını unutmuş, erdemlerini yalnızca birbirini öldürmek sanatına indirgemiştir.
Reklam