Nitekim o zamanki bir din adamının kitabında şu yazıyordu:Dünyada dört din vardır;Bir yahudilik,İki hıristiyanlık,Üç putçuluk,Dört Türkçülük.
Yani onlar için Türk,bir ırktan daha çok İslam olan dindi.Onlar böyle inanıyordu.O yüzden biz müslümanlar saldırsak bile onlar"Eyvah! Türkler geliyor."derdi.